Кол-центр – «вікіпедія» для пацієнтів та медиків

  • Світлина від НСЗУ Національна служба здоров'я України.Як безоплатно отримати медичні послуги та ліки?
  • Чи можна здати аналізи та вакцинуватися, не витративши жодної копійки?
  • Як правильно укласти декларацію з сімейним лікарем?Відповіді на ці та інші запитання можна отримати, безоплатно потелефонувавши на контакт-центр Національної служби здоров’я України – 1677.

 

 

Контакт-центр НСЗУ розпочав свою роботу рік тому – 8 жовтня 2018 року. За цей час на кол-центр зателефонували понад 122 тисячі додзвонювачів – пацієнтів, медичних та аптечних працівників, керівників закладів охорони здоров’я.

Контакт-центр став «вікіпедією» трансформації системи охорони здоров’я для українців, де можна дізнатися про усі зміни в системі охорони здоров’я, правила роботи сімейних лікарів та амбулаторій, гарантований державою пакет медичних послуг, особливості співпраці медичних закладів з Національною службою здоров’я.

 

Жоден із запитів не залишився без відповіді операторів чи провідних фахівців НСЗУ. Серед них – 62% звернень медичних працівників та керівників медичних закладів, а 33% – пацієнтів.

 

До ТОП-3 найпоширеніших запитань пацієнтів ті, що стосуються укладання декларацій зі своїм лікарем – це цікавить 77%. Також багато цікавляться питаннями щодо отримання безоплатних медичних послуг, ліків у рамках програми «Доступні ліки», процесами реформування вторинної та третинної ланки надання медичної допомоги.
Медичні працівники найчастіше консультуються з питань, пов’язаних з порядком внесення змін до договорів, щомісячних звітів фінансування.