Для спеціалізованих та високоспеціалізованих медичних закладів став доступним функціонал для реєстрації закладу в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ)

З 1 листопада для спеціалізованих та високоспеціалізованих медичних закладів став доступним функціонал для реєстрації закладу в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ). Це один з перших кроків після автономізації, який повинен зробити медичний заклад у рамках підготовки до роботи за договором з НСЗУ.

Аби скористатися функціоналом реєстрації закладу в ЕСОЗ, заклад має обрати та встановити медичну інформаційну систему, яка б відповідала потребам та фінансовим можливостям закладу.

Світлина від НСЗУ Національна служба здоров'я України.

Для реєстрації закладу в системі обов’язковим модулем медичної інформаційної системи (МІС) є “Адміністративний модуль надавача медичних послуг спеціалізованої медичної допомоги”. Він містить функціонал реєстрації юридичної особи та її керівника. Тестування вищезгаданого функціоналу кожної медичної інформаційної системи проводить ДП “Електронне здоров’я”. Статус можна відстежити за посиланням – https://ehealth.gov.ua/spetsializovana-medychna-dopomoga/?fbclid=IwAR1DgwuiWLCj26FnXPSPW9Zx45gWRCywEzL76263VGRKY9DJ-9_6z75L-dY

На сьогодні вже успішно протестовані та підключені до центральної бази даних електронної системи 3 медичні інформаційні системи. Усі МІС забезпечують навчання та технічну підтримку для своїх користувачів. Тому процес інформатизації закладу має бути зручним для співробітників закладу. Через нього вже успішно пройшли заклади первинної ланки і працюють у електронній системі охорони здоров’я.

Розробники МІС не обмежені базовим функціоналом та реалізують додаткові сервіси для користувачів, такі як онлайн-запис, електронна черга, особистий кабінет.