На тренінгу лікарі розробляли комунікаційні стратегії медичних закладів

Пацієнт змінився. Процес реформування медичної галузі відбувається в умовах стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій.
Комунікація-це інструмент, який використовує лікар частіше, ніж довідки та стетоскоп. Це його інструмент, засіб і метод. 


На тренінгу “Ефективна комунікаційна стратегія медичного закладу” для лікарів на запрошення GIZ та ГО «Здорова людина-здорове суспільство» 6 листопада в Дніпрі розробляли комунікаційні стратегії медичних закладів, обговорювали меседжі, інструменти та механізми.

Лікар не лише лікує, а й спілкується! Завдання тренінгу – навчити методам ефективної комунікації, адже в медичних вищих ще немає окремої дисципліни «Медичні комунікації».

Учасники тренінгу добре попрацювали над використанням різних каналів комунікації, формулюванням зрозумілих, виразних меседжів, з’ясували, навіщо лікарю Фейсбук та почали розробляти комунікаційну стратегію власного закладу.

На один день проведення тренінгу  лікарі Дніпра, Кривого Рогу, Солоного та Межевої перетворились на фахових PRників.