Починаємо новий 2021 рік з нових онлайн-курсів із вдосконалення м’яких навичок у роботі із пацієнтами

Академія НСЗУ в партнерстві з Фундацією Дім Рональда МакДональда запустили два нових онлайн-курси, які вже доступні на ePlatform Академії НСЗУ:
  1.   Курс “Як ефективно вибудовувати спілкування з пацієнтами”
  2.   Курс “Як надавати якісний сервіс у лікарні

Якщо ви працюєте безпосередньо з пацієнтами або цікавитеся темою побудови ефективних комунікацій та якісного сервісу – ці курси саме для вас! Навчавння рекомендовано для:
  •  керівників лікарень;
  •  лікуючих лікарів;
  •  сестер медичних;
  •  адміністративного або сервісного персоналу:

Ви зможете дізнатися

  •  Як вибудовувати довірчі відносини з пацієнтами та їхніми рідними?
  •  Якими якостями має володіти медичний працівник для ефективного і позитивного спілкування з пацієнтом?
  •  Як спілкуватися у складних випадках – від озвучення складного діагнозу чи негативного прогнозу до взаємодії з пацієнтами, які відмовляються від лікування через релігійні переконання?
  •  Як ефективно спілкуватися зі ЗМІ і що потрібно врахувати у підготовці до зустрічі з журналістом?
  •  З чого починати, якщо ви прийняли рішення про присутність і просування лікарні у соціальних мережах?
  •  Як побудувати свій власний скрипт спілкування з пацієнтом?
  •  Як орієнтуватися в потребах пацієнта?
  •  Як обрати правильну роль у побудові відносин з пацієнтом?
  •  Як правильно реагувати на конфліктну поведінку пацієнта?
На вас чекають:
 9 навчальних тем;
 200 хвилин теорії;
 Сертифікат, що відповідає вимогам МОЗ.
Перші слухачі вже отримали сертифікати  125 сертифікатів з курсу “Як надавати якісний сервіс у лікарні” та 208 сертифікатів з курсу “Як ефективно вибудовувати спілкування з пацієнтами”.
Розпочніть навчання і ви!
Курс 1 “Як ефективно вибудовувати спілкування з пацієнтами” ➡
Курс 2 “Як надавати якісний сервіс у лікарні” ➡
Джерело: НСЗУ